ایده تولید بارانی برای موتورسوار و دوچرخه سوار-بارانی جدید همراه با جلد

با فرا رسیدن فصل پاییز ، یکی از مهمترین دغدغه های دوچرخه و موتور سواران تهیه ی لباسی مناسب برای در امان بودن از بارش های این فصل و فصل زمستان است . لباس هایی نیز در سطح بازار وجود دارد که تا حدودی نیاز این گروه را جوابگو باشد ولی مسلما ایراداتی نیز در طراحی این لباس ها وجود دارد . در این مطلب قصد معرفی ایده تولید بارانی خلاقانه برای وسایل نقلیه ی دوچرخ همچون موتور سیکلت و دوچرخه داربم . امیدواریم این ایده تولید بارانی بتواند برای افرادی که در زمینه تولید لباس فعالیت دارند ، مفید واقع گردد .

کلیات ایده تولید بارانی موتور و دوچرخه

این بارانی ، به نحوی طراحی گردیده که اکثر نواحی بدن را از بارش برف و باران در امان نگه می دارد و همچنین کاربرد آسان آن موجب شده تا دردسرهای پوشیدن یک لباس اضافی را نداشته باشد . در تصویر زیر می توانید نمای کلی از این کاور را مشاهده کنید .

بررسی طرح کلی

بخش های کاور بارانی

این بارانی دارای بخش های مختلفی می باشد که هر کدام وظیفه پوشش یک ناحیه را بر عهده دارند . کلاه بارانی برای پوشش سر و صورت ، تنه بارانی برای قسمت عمده بدن و شانه ها ، قسمت جلوی بارانی برای محافظ از دست و آرنج .

دارای کاربرد آسان و حجم کم

این بارانی می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و پس از استفاده ، می توان آن را در جلد نسبتا کوچک خود جای داد و از حجم آن کاست . این ویژگی  برای افرادی که با وسایلی همچون دوچرخه و موتور به جلسات و قرار ملاقات گوناگون می روند و از جلوه ی بارانی های معمولی آزرده خاطر هستند ، جاذبه ای فوق العاده دارد.

خصوصیات دیگر ایده تولید بارانی

در تولید بارانی ها از پارچه های ضد آب با بافتی فشرده استفاده می شود .  این ایده تولید بارانی به غیر از ضد آب بودن خصوصیات دیگری نیز به همراه دارد که به برخی از این ویژگی ها برای تولید اصولی آن اشاره می کنیم :

  1. طراحی بارانی به صورتی میباشد که در عین پوشش دست ها ، مانع دید چراغ های وسیله نقلیه نمی شود .
  2. پارچه ی این بارانی از رنگ های فسفری می باشد تا در شب نیز دیده شود .
  3. این بارانی یک نوع کاور محسوب شده و نیمه ی بالای آن برخلاف قسمت پایینی ، همچون کاپشن می باشد.

 

یک دیدگاه

  1. دست مریزاد به این تولید کننده و طراح
    بسیار عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *