نگاهی به عملکرد اسنپ در تولد ۲ سالگی از لحاظ آماری

بیشتر کاربرانی که با دنیای تکنولوژی آشنایی دارند و از سرویس های به روز آن استفاده می کنند، «اسنپ» را هم می شناسند که در واقع نخستین سرویس درخواست تاکسی آنلاین در ایران به شمار می رود. اسنپ امروز به مناسبت تولد دو سالگی اش، کنفرانسی در تهران برگزار کرد و آمار و ارقام جالبی ارائه داد.

آماری که در ادامه مشاهده می فرمایید، مربوط به کل دوره فعالیت دو ساله اسنپ در ایران است. این استارتاپ ایرانی خبر می دهد که تا کنون بیش از ۵ میلیون سفر با اسنپ انجام شده و شهروندانی که از این سرویس بهره گرفته اند، تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار ساعت در زمان صرفه جویی کرده اند.

اسنپ

اسنپ همچنین خبر می دهد که در حال حاضر در شهرهای تحت پوشش، ۲۸ هزار راننده دارد و به طور کلی ۵۸۰ هزار کاربر از این سرویس بهره گرفته اند.

اسنپ

یکی دیگر از آمارهای جالبی که اسنپ در کنفرانس امروز خود ارائه داد، مربوط به مسافت کل سفرهایی بود که با این سرویس انجام شده اند که معادل ۲۳ میلیون کیلومتر بوده اند. رقمی که به گفته اسنپ، مانند ۳۰ بار رفت و برگشت به کره ماه است.

اسنپ

یکی از قابلیت های جالب اسنپ، امکان امتیاز دهی به رانندگان این سرویس است. استارتاپ یاد شده خبر می دهد که میانگین امتیاز کلی دریافتی رانندگان، ۴.۶ از ۵ بوده و در این میان ۱۱ درصد از رانندگان نیز موفق به دریافت میانگین امتیاز بالای ۴.۹ شده اند.

اسنپ

آمار کاربران هم در نوع خود جالب است. اسنپ کاربر وفاداری دارد که تا کنون بیش از ۷۰۰ سفر را با این سرویس انجام داده است. یکی دیگر از سفرهای بسیار طولانی که در اسنپ رکورد دار است، بالای ۵۰۰۰ کیلومتر بوده در حالی که در رکوردی دیگر، یک مسافر ۱۵ بار در یک روز از سرویس مورد بحث بهره گرفته است.

اسنپ

اسنپ در خصوص رانندگانش هم خبر می دهد که یک راننده با سرویس دهی و انجام ۲۳ سفر، رکورد دار بیشترین جا به جایی مسافرین در یک روز بوده است. این در حالیست که میانگین رده سنی رانندگان اسنپ هم ۳۴.۵ سال است.

اسنپ در کنفرانس خود روی این مطلب هم تاکید کرد که خودروهای گران قیمتی هم در ناوگان این سرویس به فعالیت مشغول هستند و در آمار خود، عنوان نمود که بیش از ۱۰۰۰ خودرو با ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان در این ناوگان مشغول خدمت رسانی هستند.

اسنپ

مدیران اسنپ خبر دادند که در تاریخ یکم آذر ماه، نسخه جدیدی از اپلیکیشن این سرویس را منتشر خواهند کرد. این نسخه پشتیبانی از ساعت هوشمند «اپل واچ» را در کنار برخی قابلیت های دیگر به ارمغان خواهد آورد.

اسنپ

اسنپ کمتر از یک ماه پیش اپلیکیشن خود را به روز کرده بود. این سرویس دهنده در نسخه کنونی، اسنپ رفت و برگشت، اسنپ با دو مقصد و اسنپ با توقف را به سرویس خود اضافه کرده است اما به روز رسانی اول آذر ماه، ویژگی های جدیدتری به همراه دارد.

اسنپ

اسنپ

توسعه بات تلگرام و همچنین افزوده شدن قابلیت پنهان سازی شماره تلفن، از دیگر ویژگی های جدید اسنپ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *