ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک ولی درآمد بالا

طلا و جواهر سازی

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار

طلا و جواهرسازی یک صنعت توام با هنر است، هیچگاه از رونق نمی افتد و همواره در ایران درآمد خوبی را عاید صاحبانش کرده است. شما اگر به این کار علاقه دارید و آموزش دیده اید (یا اگر هم آموزش ندیده اید، دوره ها و آموزشگاه های آن وجود دارند) می توانید به تنهایی یا با همکاری طلاسازان دیگر یک کارگاه کوچک طلا و جواهر سازی حتی در زیر زمین خانه تان هم راه اندازی کنید. محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها بفروشید، از آن ها سفارشات جدید بگیرید (آن ها مواد لازمه کار شما را به شما خواهند داد) یا طلا و جواهر دست دوم را تعمیر و بازسازی نمایید. همچنین می توانید وارد بازار جواهرات و زیورآلات بدلی (بدلیجات) شوید، و اگر در کارهایتان خلاقیت و پشتکار داشته باشید می توانید به یک طراح حرفه ایی در این زمینه تبدیل شوید.

برنامه ریزی برای عروسی‌ها و جشن‌ها

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار

هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج هستند که حاضرند کسی یا شرکتی را استخدام کنند تا برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد و آن ها را از یک عالمه فشار و استرس نجات دهد. مراسم عروسی در ایران بسیار جدی گرفته می شود و عروس و داماد می خواهند این روز را به یکی از به یاد ماندنی ترین و خاص ترین روزهای زندگی شان تبدیل کنند.

اگر شما فرد خوش سلیقه ایی هستید، و می تواند چندین کار را با هم مدیریت کنید، این کار برای شما مناسب خواهد بود. شما باید شبکه ایی از همکاران برای خود تشکیل بدهید. مانند عکاس، فیلمبردار، گل فروشی، سفره آرایی، رستوران، تالارها و …

کافیست یک دفتر کوچک اجاره کنید که مشتریان بتوانند به شما مراجعه کنند. البته بدون دفتر هم می توانید از به کمک یک وب سایت به صورت مجازی کار کنید. این کار تجهیزات زیادی نمی خواهد. اگر بتوانید توانایی خود را در برگزاری یک یا دو مراسم کوچک یا بزرگ به اثبات برسانید به زودی مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد.

رستوران‌ها و کافی شاپ ها

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار

معمولا در راه اندازی یک رستوران، تفکر غالب این است که به یک فضای بزرگ، با تزئینات و مبلمان عالی، و کلی سرمایه نیاز است. اما، در واقع بسیاری از رستوران های بزرگ امروز، کار خود را از یک فضای کوچک شروع کرده اند. مثلا، شهرام فخار بنیانگذار رستوران های زنجیره ایی پدر خوب، کارش را از ساندویچ فروشی آغاز کرده است.

اگر چه انواع و اقسام رستوران های کوچک و بزرگ در جای جای شهر وجود دارند اما اگر خوراکی را که می فروشید، بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و آب دهانشان را به راه بیاندازد، بهداشت را رعایت کنید، و فضایی آرام حتی اگر هم کوچک باشد، مهیا کنید، قطعا کلی مشتری خواهید داشت. برای اینکار باید حواستان به دخل و خرج، امور مالی، موجودی  های یخچال و انبارتان، باشد. خلاقیت به خرج بدهید و خودتان را منحصر به فرد کنید. ایجاد مزیت رقابتی، رمز موفقیت شما در این کار است.

مدیریت و برگزاری رویدادها

این یک واقعیت است که کشور ما یک کشور همایش زده است. هر روز، در هر زمینه ایی که فکرش را بکنید، تعدادی آدم دور هم جمع می شوند و پول هایی که معمولا مال خودشان نیست را خرج کنفرانس ها و سمینارهای مختلف می کنند. آنان به افراد یا شرکت هایی نیاز دارند تا تدارکات و هماهنگی های لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی را به عهده بگیرد.

انواع این رویدادها مانند رویدادهای سازمانی، کنفرانس ها، همایش ها، مراسم اعطای جوایز، تودیع و معارفه، تقدیر از بازنشستگان، و … هستند که شما برای هماهنگی و مدیریت آن ها، به مقداری سرمایه نیاز دارید اما درآمد آن بسیار بیشتر از خرج های شما خواهد بود. در این مورد هم مانند مورد « برنامه ریزی عروسی ها و جشن ها» باید بتوانید روابط همکاری با کسب وکارهای مکمل کسب و کارتان برقرارکنید.

لوازم التحریر

stationery

در دو زمان از سال، نان صاحبان این کسب و کار توی روغن است. پیش از بازگشایی مدارس و پیش از سال نو. البته درآمد خوب لوازم التحریری ها و فروشندگان و تامین کنندگان اقلام اداری، در طول سال هم بالا می ماند. ادارات و سازمان های دولتی، شرکت های بزرگ و کوچک و دانشجویان و دانش آموزان، مشتریان اصلی شما هستند که کشور ما تا دلتان بخواهد از این نوع مشتریان دارد. برای راه اندازی این کار، باید جواز کسب بگیرید و مغازه ایی هر چند هم کوچک در اختیار داشته باشید. اگر می توانید از مشتریان گذری صرف نظر کنید و روابط خوبی با مشتریان عمده برقرار کنید، نیازی به مغازه نخواهد بود و می توانید اجناستان را در جایی مناسب انبار کنید و به درخواست آنان، توزیع نمایید. قدرت بالا در فروش و پرزنت محصولات به مشتریان، در موفقیت شما بسیار موثر خواهد بود.

نگه داری از کودکان

babysitting

با توجه به اینکه اغلب هم پدران و هم مادران هر دو شاغل هستند، امروزه تعداد مهد کودک ها به نسبت در حال افزایش هستند. اما با این حال بسیاری از پدرومادرها هستند که برای اینکه فرزند دلبندشان در محیطی مناسب، سالم و شاد، اجتماعی و خلاق رشد کند، مدام به دنبال یک جای جدید، با ویژگی های بهتر می گردد. اگر عاشقِ بودن در کنار کودکان و غرق شدن در دنیای جادویی آنان هستند، این کار را انتخاب کنید. شما می توانید با سرمایه ایی کم، و پس از گرفتن مجوزهای لازم، مهدکودک تاسیس کنید. با فعالیت و تمرکز بیشتر بر مواردی مانند ارتقای خلاقیت، مهارت های اجتماعی، شادی، سلامت و بهداشت، و همچنین سرگرمی های مناسب، می توانید خودتان را از دیگر مهدکودک های شهر یا محله تان، جدا و منحصر به فرد کنید. در این صورت، نام شما بر سر زبان های همه ی مادران شهرتان خواهد افتاد.

منشی و دفتر کار مجازی

receptionist

بسیاری از شرکت های کوچک و نوپا هستند (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) که به منشی و یا یک دفتر کار مجازی نیاز دارند تا به تلفن ها، فکس ها، ایمیل ها و درخواست های مشتریانشان پاسخ دهند. اما حجم کارشان آنقدر نیست که بخواهند فردی را به صورت تمام وقت استخدام کنند و به او حقوق خوب پرداخت کنند. یکی از کسب و کارهایی که می توانید حتی از خانه هم انجام دهید، منشی گری است. برای انجام این کار، به مهارت های کار با نرم افزارهای اداری مانند office نیاز دارید و همچنین مهارت پاسخ گویی به تلفن ها، صدای مناسب و دقت و سرعت لازم است.

این کار که با سرمایه بسیار کم قابل انجام است، به این صورت است که آن شرکت ها و کسب و کارها شماره های یک یا چند خط تلفن که شما در منزل تان وصل کرده اید را به عنوان شماره تماس خود به مشتریان و مخاطبانشان می دهند. شما هم در ساعات روز، تماس هایی که با این شماره ها گرفته می شود یا فکس هایی که ارسال می شود را پاسخ می دهید و دریافت می کنید و از طریق ایمیل به شرکت مورد نظر ارسال می کنید و بالعکس. پس از مدتی که کارتان گرفت می توانید توسعه بدهید، نیروی کمکی استخدام کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

خدمات بازاریابی تلفنی برای کسب و کارها

تعداد زیادی از کسب و کارهای مختلف هستند که محصول یا خدماتی را ارائه می کنند اما نیرو و توان لازم را برای معرفی یا فروش آن ندارند. یکی از راه حل هایی که می تواند به این شرکت ها یا افراد کمک نماید و برای شما ایجاد درآمد کند، بازاریابی محصولات آنان و دریافت درصد از فروش آن محصولات است. اگر چه راه های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد، اما یکی از کم هزینه ترین و موثرترین روش های بازاریابی البته به شرطی که درست انجام شود، بازاریابی تلفنی است که شما تنها با داشتن یک خط تلفن می توانید دست بکار شوید. همانطور که گفتم، این روش بازاریابی، نکات مهم و تکنیک های دقیق علمی دارد که بر اساس روانشناسی مشتریان، موجب جلب توجه مشتریان و افزایش فروش می شود. برای اینکه این تکنیک ها را یاد بگیرید و به سرعت دست به کار شوید، مجموعه ایی از این تکنیک ها را به صورت فشرده به کمک مختصصین بازاریابی در یک دوره ویدیویی گردآوری کرده ایم که می توانید با کلیک بر اینجا درباره آن اطلاعات بیشتر کسب کنید و به سادگی آن را تهیه نمایید.

سایت مجله آشپزی

chef

اگر در آشپزی تخصص دارید و می توانید آموزش هایی را در این زمینه به کاربران ارائه کنید پس معطل نکنید.شما می توانید با ایجاد یک سایت مجله آشپزی کسب و کار آنلاین خودتان راه اندازی نمایید و شروع به کسب درآمد بکنید.

شما می توانید مطالب آموزشی خود را به صورت متن،ویدئو،صوت و یا سایر فرمت ها به صورت رایگان به کاربران خود ارائه کنید و در قدم اول هدفتان جذب کاربر و جلب رضایت وی باشد.

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم؟

اگر بازدید سایت خود را افزایش دهید می توانید از روش های مختلفی برای درآمد زایی استفاده کنید.

  • ارائه مطالب و فایل های آموزشی به کاربران ویژه و کسب درآمد از حق عضویت کاربران
  • فروش فیلم ها و کتاب های آموزش آشپزی
  • قبول سفارشات مجالس در شهر خودتان و شهرهای دیگر با ارائه نمایندگی
  • فروش لوازم و ابزارهای آشپزی
  • جذب تبلیغات و ریپورتاژ آگهی
  • راه اندازی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و کسب درآمد از تبلیغات در این شبکه ها

سایت مجله خیاطی

افرادی که در کار خیاطی تخصص دارند می توانند یک مجله خیاطی آنلاین راه اندازی نمایند و از این راه به کسب درآمد بپردازند.همانند سایت قبلی می توانید آموزشهای خود را در انواع فرمت ها ارائه کنید و با ارائه آموزش های رایگان مخاطبان زیادی را جذب نمایید.

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم؟

  • ارائه مطالب و فایل های آموزشی به کاربران ویژه و کسب درآمد از حق عضویت کاربران
  • فروش فیلم ها و کتاب های آموزش خیاطی
  • فروش محصولات تولیدی مانند(لباس های عروسی،مجلسی،کوسن،رو مبلی،بالش و…)
  • قبول سفارشات طراحی و دوخت در شهر خودتان و شهرهای دیگر با ارائه نمایندگی
  • فروش لوازم و ابزارهای خیاطی
  • جذب تبلیغات و ریپورتاژ آگهی
  • راه اندازی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و کسب درآمد از تبلیغات در این شبکه ها

سایت مجله مد و زیبایی

%d9%85%d8%af-%d9%88-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c

مجله مد و زیبایی یکی دیگر از کسب و کارهایی است که بانوان گرامی می توانند با راه اندازی آن به کسب درآمد از اینترنت بپردازند.سایت شما باید مقالات و آموزشهایی در رابطه با آرایش بانوان،مدل های جدید لباس،نحوه مراقبت از پوست و مو و… را ارائه دهد.سعی نمایید مقالات سایتتان بروز بوده و کپی از سایت های دیگر نباشد.شما می توانید در قبال معرفی آرایشگاه ها یا آرایشگرها از آن ها بخواهید برای سایتتان آموزش و مقاله ارسال نمایند.

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم؟

  • ارائه مطالب و فایل های آموزشی به کاربران ویژه و کسب درآمد از حق عضویت کاربران
  • فروش فیلم ها و کتاب های آموزش آرایشگری
  • فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه وبسایت.
  • معرفی آرایشگاه های تهران و شهرستان ها در قبال دریافت هزینه
  • فروش لوازم و ابزارهای آرایش
  • جذب تبلیغات و ریپورتاژ آگهی
  • راه اندازی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و کسب درآمد از تبلیغات در این شبکه ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *