ایده ساخت اپلیکیشن موبایل برای راهنمایی خرید از مغازه ها

ایده ساخت اپلیکیشن موبایل

همه ما قبل از خرید هر چیز از خود می پرسیم که برای خرید جنس خوب یا باید با فروشنده آشنا باشم یا کسی اون مغازه رو به من معرفی کنه که من از خریدم و کیفیت اون اطمینان داشته باشم و الا ممکنه این جنس رو به من گرون بفروشه یا جنسش خوب نباشه

پس الان از کجا خرید کنم؟؟؟؟

در این موقع است که یا شما مکان هایی که قبلا توسط دوستان و آشنایان به شما پیشنهاد شده است را انتخاب می کنید و یا مکانی که قبلا از آن خرید کرده اید.در حالی که ممکن است گزینه های خرید ارزان و بسیار با کیفیت تری وجود داشته باشد که شما از آنها بی خبرید.

ایده ما به شما راه اندازی سامانه وب سایتی – موبایلی است که اماکن فروشگاهی از بوتیک های کوچک گرفته تا فروشگاه های بزرگ شهرتان را شامل می شود که شامل اطلاعاتی از اجناس موجود و قیمتهای مربوط به آنجاست.

مهمترین ویژگی این سامانه ، امتیازدهی آن به فروشگاه هاست.امتیازات مکان ها را افرادی که از آنجا خرید کرده اند مشخص می کنند تا هم افرادی که قصد خرید از آنجا را دارند ، آگاهی پیدا کنند و هم در صورت وجود امتیازات منفی ، فروشنده مربوطه اقدام به حل مشکل و جذب مشتری نماید.

امکانات سامانه

  • جستجوی مغازه ها و فروشگاه ها براساس نوع جنس و امتیاز و نمایش در نقشه
  • پروفایل مربوط به هر مغازه یا فروشگاه برای ارائه جزئیات از مکان که باید شامل انواع محصولات و قیمت های قابل رقابت و حراج ها باشد و قابلیت نمایش امتیازات و توضیحات خریداران با ارائه دلیل واقعی را داشته باشد تا از تخریب فروشنده و فروشگاه جلوگیری شود.
  • اطلاعیه های روزانه از حراجی های موجود در شهر
  • درآمد زایی از ایده اپلیکیشن موبایل
  • دریافت اشتراک ماهیانه یا سالانه از فروشگاه های ثبت شده در قبال معرفی فروشگاه آنها در یک سامانه جامع
  • ایجاد عضویت ویژه برای استفاده کنندگان ( خریداران ) برای با خبر شدن از حراجی های شهر با ارسال پیامک و دریافت اشتراک از آنها
  • تبلیغات انواع سایت ها و فروشگاه ها در سایت موردنظر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *