یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

اگر شما هم دوست دارید بدون کلاس رفتن به راحتی انگلیسی صحبت کنید، این چند خط را با دقت بخوانیدشرکت در کلاس های حضوری موسسه های مختلف اموزشی ، مخصوصا موسسه هایی که در کنار سود مالی ، اهمیت بسیار زیادی به برای ارتقای کیفیت آموزشی و خدمات دهی خودشون هستند ، مطمئناً یکی از مناسب ترین گزینه ها برای یادگیری زبان انگلیسی است.اما برخی اوقات به دلایل مختلف امکان رفتن به این کلاس ها وجود نداره و یا خود ما آگاهانه به این نتیجه می رسیم حضور در این کلاس ها بازدهی مناسبی برامون نداره

پیشنهاد زبانیــا برای حل این مشکل چیست ؟

تیم آموزشی تحصیلکرده و قدرتمند زبانیــا که تجربه ی چندین سال کار آموزش و برنامه سازی زبان انگلیسی به علاوه ی حضور ، تحصیل و تحقیق در دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه تهران و علامه طباطبایی را دارند، برای اینکه به مدیران و شاغلین پرمشغله ، دانشجویان و هر شخصی که دوست داره در منزل و هر محل دیگه ای به راحتی در کلاس زبانش حضور داشته باشه ، دوره آموزشی ” مکالمه غیرحضوری ” رو طراحی کردند.

ویژگی های دوره مکالمه غیرحضوری زبانیــا(دوره آنلاین زبان انگلیسی)چیست ؟

در این دوره کلیه آموزش ها بر اساس ایمیل و تلگرام ارائه می شوند وشما می توانید در منزل ، محل کار و یا هر محیط دیگری آموزش ها را دریافت و تمرین ها را انجام دهید.

محتوای آموزشی به گونه ای طراحی شده که تمام مهارت های اصلی انگلیسی شامل صحبت کردن ، نوشتن ، خواندن و گوش دادن را پوشش می دهد. علاوه بر این با ارائه ی درسنامه های آموزشی و تمرین های متنوع ، به صورت پلکانی و استاندارد قدرت لغت و گرامر شما ارتقا خواهد یافت.

ضمانت ۱۰۰ درصد رضایت شما

شما از زمان ثبت نام ، ۷ روز فرصت دارید مطالب را بیاموزید و از دوره استفاده کنید. اگر احساس کردید مطالب ، مفید و کاربردی نیست ، می توانید از ادامه دوره انصراف داده و کل پول خود را پس بگیرید. بنابراین هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. شما یا از دوره آنلاین زبان کاملا لذت می‌برید یا از آن انصراف می‌دهید و کل مبلغ خود را پس می‌گیرید.

  • : زبانیا
  • : 48 هزار تومان
  • : 09191291842
  • : alirezabahrami@outlook.com
  • : –

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *