گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا

۱۰ گوشی موبایلی که به عنوان گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا شناخته شده اند کدامها هستند؟ ما در این مقاله گوشی هایی را معرفی می کنیم که قیمت آنها حتی از یک ماشین و یا خانه هم بیشتر است.

۱۰- iPhone Princess Plus (به قیمت ۱۷۰,۰۰۰ دلار)

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا:najskuplji-telefon-na-svetu-10

درست است که این گوشی با اسم پرنسسی که در نام آن ذکر شده ممکن است پسران را از خرید آن منصرف کند اما اینگونه نیست و پسرانی که مایل به داشتن آن هستند هیچگونه محدودیتی ندارند. در واقع نام پرنسس از آن جهت می آید که این الماس های روی این گوشی بریده می شوند. ۳۱۸ عدد الماس با ۱۳۸ برش از این شاهزاده خانم در خارج از این آیفون وجود دارد.

این گوشی به تنهایی دارای مجموعاً ۱۷.۷۵ قیراط الماس می باشد اما به همین جا ختم نمی شود. ۱۸ قیراط طلای سفید هم خیلی زیبا و تر و تمیز بر روی این گوشی کار شده است. حال که بیشتر دقت می کنم می بینم که قیمت ۱۷۰۰۰۰ دلاری ای گوشی بی دلیل نیست. اما این هنوز یک مورد از لیستی است که می خواهیم برای شما معرفی کنیم. لابد شما هم انگشت به دهان مانده اید ولی این هنوز اول راه است. با ما همراه باشید تا دیگر اعجوبه های دنیای گوشی های هوشمند را معرفی کنیم.

.

۹-  Savelli Smartphone (به قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلار)

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا:Savelli-Smartphone-Luxury-Dubai-UAE

بهتر است اینگونه شروع کنم که در واقع این گوشی هیچ کار خاصی انجام نمی دهد، اما این طراحی خارجی آن است که به فروش می رسد و همه چیز را متفاوت ساخته است. هریک از گوشی های ساولی با ۱۸ قیراط طلا همراه می شود و هر گوهری که بخواهید بر روی آن کار شده است.

اگر اینها برایتان کافی نیستند باید بگوییم که گزینه های دیگری هم هستند که می توانید آنها را انتخاب کنید. اگر شما پوست حیوانات مرده از جمله مار پایتون و یا یک سوسمار را ترجیح می دهید، می توانید آنها را هم اضافه کنید. معمولا گوشی های هوشمند و حیوانات مرده با هم سنخیتی ندارند اما وقتی که بحث قیمت به میان می آید، این دو مکمل های خوبی برای یکدیگرند.

.

۸- Black Diamond VIPN Smartphone (به قیمت ۳۰۰,۰۰۰ دلار)

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا:BlackDiamond-VIPN-Smartphone-300x200

هرچند که این گوشی را نمی توان به عنوان جذابترین گوشی هوشمند این لیست قلمداد کرد اما در هر صورت این هشتمین گوشی گران قیمت جهان محسوب می شود. این گوشی تنها دارای دو الماس می باشد که یک نمونه ی بزرگتر آن زینت بخش پشت این گوشی است و نمونه ی کوچکتر آن هم در جلوی این گوشی رخ نمایی می کند.

.

۷- Vertu Signature Cobra (به قیمت ۳۱۰,۰۰۰ دلار)

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا:Vertu-Signature-Cobra

شاید شما هم با من در این مورد هم عقیده باشید که این گوشی یکی از منحصر بفرد ترین گوشی های موجود در این لیست می باشد. از این مدل تنها ۸ نمونه در جهان تولید شده است.

در حقیقت یک مار بر روی لبه ی جلویی این گوشی پیچیده شده است. اما شاید شما هم مثل خود من با خود بگویید که چگونه یک گوشی ماری می توان انقدر گران باشد؟

باید بگویم که این مار تنها یک پلاستیک نیست و از الماس های برش داده شده ساخته شده است و یک جفت گوشواره ی الماس سفید هم از گوش این مار آویزان است. چشم این مار از زمرد کوچک ساخته شده و نزدیک به ۵۰۰ یاقوت در بدن این مار وجود دارد. تنها ۸ نفر می توانند این سوال را از خود بپرسند که داشتن یک گوشی با روکشی به شکل مار و کار شده با جواهر برای آنها ارزشمند است یا خیر.

.

۶- Gresso Luxor Las Vegas Jackpot (به قیمت ۱میلیون دلار)

C1381037711

گوشی دیگری که حتی از مدل مار شکلِ جواهری بالا نادرتر است، گوشی Las Vegas Jackpot می باشد. تنها سه گوشی از این مدل توسط Gresso ساخته شده است و آنها ویژگی متمایزی مانند گوشی مارشکل بالایی ندارند. در حقیقیت بر روی پانل چوبی در پشت این گوشی طلا کار شده است. چیز جالبی به نظر می رسد ولی آیا واقعا ۱ میلیون دلار می ارزد؟!!

با این قیمت می توانید با یک هواپیمای شخصی به لاس وگاس بروید و از تفریحات خود لذت ببرید!

.

۵- Diamond Crypto Smatphone (به قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

Diamond-Crypto-Smartphone

شاید در یک نگاه، این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند دنیا به چشم نیاید، اما حقیقت چیز دیگری است و این گوشی به خوبی کار خود را انجام می دهد. با داشتن این گوشی دیگر نگران سرقت این گوشی به دلیل اطلاعاتی که در آن دارید، نیستید چرا که مسئله ی دیگری دردناکتر است و آن از دست دادن یک گوشی با این ارزش و قیمت می باشد. چیزی که ارزش این گوشی را به ۱.۳ میلیون دلار می رساند، الماس هایی است که قسمت بیرونی این گوشی را احاطه کرده است.

در مجموع، ۵۰ الماس روی قسمت بیرونی این گوشی کار شده است که آن را Peter Aloisson طراحی کرده است. قیمت این گوشی بدون این الماس ها، نهایتا ۶۰۰ دلار می باشد. اما آیا کسی این گوشی را بدون الماس های آن می خواهد؟!

.

۴- GoldVish Le Million (به قیمت ۱میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

GoldVish-Le-Million

کل این گوشی به استثنای صفحه نمایش آن از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. علاوه بر اینکه در قسمت زیریِ دکمه ها طلای سفید کار شده، روی آنها هم با ۱۲۰ الماس پوشیده شده است.

در واقع یک نمایشگاه انحصاری برای میلیونرهایی که اینگونه می خواهند پول خود را خرج کنند وجود دارد که در آنجا این مواردی که ذکر شد توسط فروشندگان به فروش می رسد. در واقع معمامله ی این گوشی گرانترین معامله ی سال ۲۰۰۶ رقم خورد!

.

۳-iPhone 6 Amosu Call Of Diamond (به قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار)

03-iPhone-6-Amosu-Call-of-Diamond-300x257

اکثر ما گوشی های اپل را با لوگوی پشت آن می شناسیم. چیزی که این گوشی را خاص جلوه می دهد، این است که این لوگو به طور کامل از الماس پوشیده می شود. البته باید بگویم که این تنها الماس به کار رفته در این گوشی نیست و بالغ بر ۶۰۰۰ الماس کوچک بر روی این آیفون وجود دارد.

این گوشی ها را در تعداد کم تولید می کنند چرا که فوق العاده گران قیمت هستند و تنها تعداد معدودی از افراد استطاعت خرید این قبیل گوشی ها را دارند. قیمت این گوشی را اگر بخواهیم به تومان بگوییم خواندنش کمی سخت می شود، اگر هر دلار را ۳۵۰۰ تومان در نظر بگیریم، قیمت این گوشی ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان می شود.

.

۲- iPhone 5 Black Diamond (به قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

02-iPhone-5-Black-Diamond-300x257

الماس سیاه یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان می باشد. Stuart Hughes توانست یکی از این الماس های سیاه را بیابد و سفارشی آن را در یکی از آیفون ها قرار دهد. البته الماس های دیگری هم در این گوشی وجود دارد.

طلا، الماس و سنگ های دیگری که در این گوشی به کار رفته هریک به طور جداگانه می توانند آن را به یکی از گوشی های گران قیمت جهان تبدیل کنند و بنابراین این گوشی کلکسیونی از طلا و جواهرات کمیاب را به ارمغان می آورد. داستان ساخت این گوشی به این صورت است که هنگامی که یک تاجر چینی، این قبیل گوشی ها را در دستان تاجر روسی می بیند، تصمیم می گیرد که یکی از آنها را و یا به عبارتی یک مدل منحصر بفرد و تک از اینها را داشته باشد. این تاجر به Stuart Hughes زنگ می زند و از او می خواهد که از این گوشی تنها یکی در بازار ارائه دهد و آن هم به صورت ویژه برای او ساخته شود. او به آرزوی خود می رسد و برای آن ۱۵ میلیون دلار هزینه می کند. قیمت این گوشی نیز به تومان، رقم شگفت انگیزِ ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان را نشان می دهد.

.

۱- Falcon SuperNova Pink Diamond iPhone 6 (به قیمت ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)

01-iPhone-6-Falcon-SuperNova-Edition-2-300x257

سازندگان SuperNova خیلی خوب کار خود را انجام داده اند و این گوشی را در رده ی اول گران قیمت ترین گوشی های جهان قرار داده اند.

این گوشی ها مانند مدل هایی که در بالا ذکر شد دارای صدها الماس نیستند اما به جای آن دارای یک ویژگی اصلی هستند. یک پوشش طلای ۱۸ عیاری روی کل این گوشی قرار گرفته است اما چیزی که بیشتر جلب توجه می کند، الماس بزرگی است که در پشت آن قرار گرفته است. یک الماس صورتی در آن تعبیه شده که به خودی خود دلیلی برای این قیمت فوق العاده گران آن می باشند. نسخه ی ارزانتری از این گوشی هم وجود دارد که شامل پوششی از پلاتین با یک الماس آبی در پشت این گوشی می باشد اما باز هم قیمت آن ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار می باشد. شاید بهتر باشد قیمت این گوشی به تومان گفته نشود زیرا به شدت برای بیماران قلبی خطرناک است! قیمت این گوشیِ ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری به تومان، ۳۳۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می باشد!! درست شنیدید، ۳۳۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *